Volejte
481 005 781

Průvodce nákupem

1) Nevíte jak postupovat při objednání zboží?

Zde je návod jak na to!

Pokud již máte vybraný typ zboží stačí jej vyhledat ve vyhledávací liště, zboží následně vložíte do košíku. Pokud teprve vybíráte zboží, můžete využít náš vyhledávací systém, který Vám pomůže si zboží vybrat.

V košíku máte možnost přidání pojištění, které se hodí pro případ prasknutí displeje či krádeže apod. Můžete si také zvolit výhodné splátky, které si můžete nastavit dle Vašich možností.

Na našich stránkách máte i možnost registrace, která slouží k přehledu objednaného zboží. Veškeré zboží však lze zakoupit i bez registrace.

Vyplnění objednávky v košíku je velice snadné a zapisují se zde údaje (jméno zákazníka, dodací či fakturační adresa, zvolení druhu dopravy a platby). Potvrzením objednávky pak souhlasíte s obchodními podmínkami a objednávka je zaslána do našeho interního systému, kde dochází k jejímu zpracování. Následně Vám dojde potvrzení do emailu, že jsme úspěšně objednávku přijali.


2) Objednali jste si zboží a rozmysleli jste si nákup?

Nevadí, stačí nás kontaktovat buď telefonicky nebo emailem a objednávku bez problému stornujeme. Objednali jste si zboží na splátky a taktéž se Vám nákup nehodí? Objednávku stornujeme a postaráme se o stornování splátkového režimu.

3) Potřebujete reklamovat zboží a nevíte si rady?

Reklamace lze přijmout na všech našich výdejních a prodejních místech v ČR, popř. zaslat zboží na naši adresu (Mobilplus, Soukenné náměstí 1, 460 01 Liberec 1). Pokud zašlete zboží na adresu, vždy je třeba ke zboží přidat průvodní dopis, kde popíšete vadu zboží. Zde je třeba uvést na sebe telefonní a emailový kontakt, abychom se s Vámi mohli případně spojit a mohli Vás tak informovat o stavu Vaší reklamace. Platí to i pro jednotlivé opravy.

4) Často kladené otázky a odpovědi

  • Nevíte jaký je rozdíl mezi českou a evropskou distribucí a co znamená označení (CZ Distribuce)? Českou distribuci můžete reklamovat i u autorizovaného servisu, kdežto EU a mimo EU produkty vždy reklamujete pouze u prodejce zboží. Telefony jsou jinak technicky stejné. Obsahují tedy kompletní balení, tak jak udává výrobce, obsahují české menu a český návod. Řeší se zde tedy pouze reklamace.
  • Nelze Vám vyplnit objednávka a vyskakuje Vám chybová hláška? Nejdříve zkuste aktualizovat prohlížeč a v případě přetrvání závady nás kontaktujte.
  • Nedovolali jste se na naše telefonní linky? Nezoufejte, je možné, že jsme komunikovali s jiným zákazníkem, proto prosíme strpení a zkuste zavolat později. Především to platí při volání na naše prodejny. Vždy se snažíme zákazníkovi poskytnou péči, jakou si žádá a tak není vždy v našich silách vyřizovat ihned i telefonáty na naše prodejny.