Reklamace
Něco na produktu zakoupeném u nás nefunguje tak, jak by mělo? Neváhejte a kontaktujte nás!
Reklamaci vždy nahlaste na emailu servis@mobilplus.cz kde Vás budeme informovat o dalším postupu, jak a kde uplatnit reklamaci.
Reklamační oddělení +420 481 005 771
Mám podanou reklamaci
Pomocí čísla REKLAMACE, které jste obdrželi v e-mailu/sms zprávě jednoduše zjistíme stav Vaší reklamace.481 005 771
Jak postupovat při reklamování zboží?
- Máte možnost buď na naší prodejně v Liberči či výdejně kterou máme (Hradec Králové) – zde stačí donést zboží spolu s kupním dokladem či záručním listem a zde Vám kolegové reklamaci přijmou.
- Pokud však možnost osobního předání není,je nutné zaslat zboží na libereckou adresu
Mobilplus
Soukenné náměstí 1
460 01 Liberec 1
spolu s průvodním dopisem, kde popíšete závadu zboží a uvedete na sebe telefonický a emailový kontakt. Průvodní dopis ke stažení ZDE. - Zboží je nejlépe poslat doporučeně na naši adresu z důvodu sledování pohybu zásilky a lepšího dohledání v případě nějakého problému (zboží na dobírku nepřebíráme).
- Zboží přijmeme na reklamaci, následně je prohlédnuto technikem a zde je rozhodnuto, zda-li zboží zašleme do autorizovaného servisu na opravu.
- V případě, že je zboží zasláno do servisu, tak čekáme na vyjádření a reklamaci nelze nijak urychlit. Maximální délka trvání reklamace je dle zákona 30 dní, avšak mnohdy z praxe je reklamace vyřízena do 3 týdnů, někdy i do 14ti dnů.
- Zákazník je vždy informován o vyřízení reklamace SMS zprávou, případně telefonicky.
Reklamační řád
1. Vadné zboží k reklamaci spolu s písemným oznámením o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
4Company s.r.o.
reklamační oddělení
Soukenné Náměstí 1
460 01 Liberec
resp. na e-mailové adrese: servis@mobilplus.cz. Oznámení o závadách má obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, jeli možno podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Mnohdy je možné využít svozu firmy dodavatele na reklamaci. Informujte se na tuto možnost, při nahlášení reklamace.
2. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit a jakou přepravní službu zvolit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis, svoz opravy).
3. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu nebo záruční list.
4. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu, pokud je možno a v případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
5. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Pro výrobky které tomu svou povahou odpovídají, se vztahuje doba životnosti produktu, která je 6 měsíců. Týká se např. baterií. Při objednávce výjezdu servisního technika, popřípadě svozu reklamovaného zboží je možné po dohodě se spotřebitelem dle § 19 ods. 3 prodloužit lhůtu na vyřízení reklamace na 60 dní.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
7. V případě nekomunikace zákazníka, odmítnutí převzetí zásilky na dobírku či odmítnutí převzetí reklamace či vrácení zboží může firma 4Company s.r.o. fakturovat náklady na uskladnění výrobku a to ve výši 20Kč/den/ zboží do objemu do 0,2m3 , za zboží větší 50kč/ den. Viz. Též VII. Svépomocný prodej § 2609
8. Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace kupujícím. Může ovšem dojít k vyjímečnému případu, kdy je nutné výrobek zaslat do centrálního servisu výrobce a záruční oprava se tímto může prodloužit po dohodě s kupujícím a to až na 60 dní. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
9. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží. Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vadného plnění, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, neprokáže li se při přezkoumání, že vada vznikla během užívání.
10. Zboží předané k reklamaci bude testováno a opravováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).
11. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
Snažíme se zajistit co nejpřesnější popis a popis technických parametrů produktů. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany. V případě nákupu pro podnikatele bude reklamace vyřízena v nejkratším možném termínu.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.